שירותי אחזקת מבנים במרכז

אחזקת מבנים

חברות אחזקת מבנים אלו חברות המספקות שירותי תחזוקה שוטפים לבניינים. מבנים אלה יכולים להיות מבני מגורים, מבנים מסחריים, משרדים ועוד. אם הייתם בקניון לדוגמה ודאי ראיתם שיש עובדי ניקיון, עובדי אחזקה שוטפת, מאבטחים ועוד. לצד אלה אם יש הצורך גם לזיפות הגג של הקניון או טיפול בגינון בשטח הקניון כל אלו קשורים לשירותי האחזקה השוטפים של המבנה.

אז מה בעצם עושות חברות אחזקת מבנים במרכז?

חברות המספקות שירותי אחזקת מבנים במרכז מספקות בדרך כלל מגוון שירותים שותפים לתחזוקת הבניין. החל משירותי ניקיון שותפים, דרך שירותי גינון ועד שירותים של אנשי מקצוע מוסמכים לתחום ספציפי כמו חשמלאים, אינסטלטורים ועוד. חברת האחזקה נפגשת עם נציגי הבניין האחראים על השכרת אנשי המקצוע/עריכת ההסכם מול חברת האחזקה ובהתאם לצרכי הבניין החברה בונה מעטפת מותאמת אישית. זו יכולה לכלול לצורך העניין גם שירותי אבטחה, טיפול מהיר בתקלות שונות ועובדים מסוגים שונים. לדוגמה: בבניין מגורים יוקרתי שיש בו גם חדר כושר ובריכה חברות תחזוקה מסוימות מספקות גם אנשי תחזוקה, מאמנים, מציל ואנשי מקצוע נוספים לתחזוקת מתקנים אלה.

שירותי אחזקת מבנים במרכז

איך נבחר חברת לאחזקת הבניין שלנו?

  • ניסיון החברה – ממתי החברה קיימת? האם החברה פועלת רק באזור מסוים או בפריסה ארצית? כיצד הניסיון של החברה מתבטא בשביעות רצון הלקוחות? האם אתם מתרשמים מהשיחה או הפגישה עם נציג החברה? האם החברה עורכת הכשרות מקצועיות לעובדיה ומבינה את החשיבות של זה?
  • שירותים – אילו שירותי תחזוקה החברה מספקת? האם השירותים הללו מספיקים לצרכי הבניין שלכם? האם לחברה יש מספיק כוח אדם לספק לכם את השירותים שאתם צריכים?
  • המלצות – אין דרך טובה יותר לבחון שירותים של חברה אלא על ידי לקוחות מרוצים. האם יש טלפונים של בעלי מבנים או ועדי בתים שיכולים להמליץ על החברה?
  • סעו לראות במו עיניכם – בניינים אותם החברה מתחזקת.
  •  מחיר – האם המחיר עונה על הצרכים והתקציבים שלכם?

לסיכום; כאשר אתם באים לסגור עם חברת אחזקת מבנים במרכז כדאי מאוד לבצע כמה בדיקות מקיפות על החברה, העבודה שלה, לעבוד רק עם הסכם עבודה חתום ומסודר ולהתייעץ עם עורך דין מטעמכם לוודא מה הוא כולל. אין ספק כי יש יתרונות רבים לעבוד מול חברת תחזוקה אחת ולא מול אנשי מקצוע רבים ושונים.

אחזקת מבנים במרכז

שירותי אחזקת מבנים במרכז חיוניים לתחזוקת הבניין. הם עוזרים לשמור על המבנה במצב טוב ולוודא שבטוח לאנשים לעבוד בו.

שירותי תחזוקה מתוכננים הם חיוניים עבור מבנים מסחריים, שכן הם יכולים לזהות בעיות לפני שהן קורות, וגם להאריך את תוחלת החיים של בניין. שירותי תחזוקה חשובים גם למשרדים, שכן הם שומרים על חלל המשרד ודואגים שהוא נקי ובטוח לעבודה.

ענף שירותי התחזוקה הוא ענף חשוב, שכן הוא מבטיח שהמבנים יהיו במצב תקין ומסוגלים לספק סביבה בטוחה לעובדים בהם. באופן כללי, ישנם שלושה סוגים של שירותי תחזוקה: אחזקת מבנים מסחריים, תחזוקת מבני משרדים ואחזקת מבני מגורים.

היקף השירותים הללו יכול להיות קטן כמו תיקון ברז דולף או גדול כמו החלפת גג שלם. סוג השירות יהיה תלוי בגודל ובסוג הבניין. שירותים אלה יכולים לנוע בין חוזים חודשיים לשנתיים או שהם יכולים להתבצע על בסיס שעתי.

שירותי תחזוקה למבנים במרכז

שירותי תחזוקה נחוצים לכל המבנים המסחריים והמשרדים. שירותים אלו מסייעים לשמור על תקינות המבנה, למנוע כל נזק ולהבטיח בטיחות לאנשים שעובדים בו.

צוות התחזוקה יכול לעשות הכל, החל ממשימות שגרתיות כמו החלפת נורות או בדיקת אספקת המים ועד לעבודות מורכבות יותר כמו תיקון יחידת מיזוג פגומה או תיקון צנרת דולפת. תדירות המשימות הללו תהיה תלויה בגודל ובסוג הבניין, אך יש לבצע אותן לפחות פעם בשנה.

בחלק מהבניינים יש צוות אחזקת מבנים במרכז במקום, בעוד שאחרים מסתמכים על קבלנים חיצוניים. במקרים מסוימים, ייתכן שהדיירים יצטרכו לשלם עבור שירותים אלה בעצמם באמצעות תשלומי השכירות שלהם.

 

השאירו פרטים ונדאג לקבלת הצעה אטרקטיבית עבורכם